Zajímavé čtení o Instagramu

Co udělal Instagram s Islandem

Vezměme si například fotogenický Island. Tento ostrovní stát oplývající přírodními krásami, jenž čítá pouhých 330 tisíc obyvatel, navštívilo v roce 2017 přes dva miliony turistů. Největší cestovatelský boom Island zažil v roce 2016, kdy ho navštívilo téměř dvakrát tolik turistů než v předchozím roce. Počet příspěvků na Instagramu rostl obdobně – islandský fotograf Gunnar Freyr s instagramovým nickem icelandic_explorer, který fotky s hashtagem #iceland sleduje, tvrdí, že od roku 2014 se rozmnožily z počtu 300 tisíc na současných 10 milionů. Tedy více než třicetkrát.

Forbes.cz: Nevíte, kam na dovolenou? Podle Instagramu ji neplánujte, 2019-03

Jak ve skutečnosti (nejen) na lidi funguje Instagram

Sociální experiment s NASA, SpaceX a Netflixem

Na obrázku může být: text a outdoor

Stories jako samostatný mediální svět – jak jedna náhodná holka „aktivovala“ velké společnosti jako NASA, SpaceX, Netflix… (ve skutečnosti to byl sociální experiment) [ENG]

Rozdíl ve vnímání feedu x Stories různě po světě

Zdroj a další info: https://business.instagram.com/blog/how-do-people-perceive-and-use-instagram-stories-and-feed/

„Jak vypadat bohatě na Instagramu“ 😀 aneb influencerská realita