(Na nějakou chvilku) poslední veřejný kurz obsahu proběhne na začátku roku 2020

Koncem dubna nastoupím na mateřskou, ale možná ještě něco vypíšu – pro jistotu si přihlaste e-mailové novinky o školeních. Dám vědět, kdyby se něco změnilo, a taky až se ke školením zase vrátím.

Zatím plánuji jeden kurz:

Jak vymýšlet obsah pro sociální sítě? (pod hlavičkou workshopů Piaristi)

19. února 2020, Vzletná (Praha)

Dřív než se pustíte do placené reklamy na sítích, spolupráce s influencery nebo práce s vlastním profilem, měli byste mít definovaný záměr, rozvržená témata a plán, kdy má jít co ven (ať už jakýmkoli kanálem). Budeme se bavit i o tom, jak dnes uživatelé sítě používají, a co to vlastně znamená pro vymýšlení obsahu. Kurz je koncipovaný jako workshop, na kterém budete vytvářet obsahový záměr pro vlastní či spravovanou značku. Je vhodný hlavně pro menší kreativní projekty a kulturní sféru.

Workshop doporučuji před tím, než se pustíte do kurzů o konkrétní platformě a nastavování reklamy.

Na podzim 2019 jsem uzavřela tyto kurzy:

Jak být vidět na Instagramu

30. října 2019, Vzletná (Praha)

Workshop už proběhl. Minimálně na nějaký čas to bylo poslední školení Instagramu, ale nevěšte hlavu – přihlaste si e-mailové novinky o školeních a dozvíte se, až vypíšu nový/podobný kurz.
Instagram je nejrychleji rostoucí sociální síť a uživatelé na ní tráví až hodiny denně. Jak toho využít? Projdeme všechny tři současné možnosti: vlastní profil, spolupráce s influencery a placenou propagaci. Budeme se bavit jak o hezkých fotkách „v galerii“, tak autentickém a rychlém obsahu na Stories.Na kurz navazují Základy facebookové reklamy, kde zároveň podrobněji probereme technikálie kolem placení propagace.

Základy facebookové reklamy

20. listopadu, Vzletná (Praha)

Workshop už proběhl. Protože FB reklamě se teď chvíli nebudu věnovat ani profesně, nová školení prozatím neplánuji.

Síla facebookové a instagramové reklamy je zejména v dobré práci s cílením a testováním té nejlépe fungující varianty inzerátu. Ukážeme si, jak facebookový nástroj Správce reklam (Ads Manager) umožňuje vybírat publika, jaký je rozdíl mezi komunikací na stránce a reklamou a jaké jsou možnosti reklamních formátů. Protože jde o jeden nástroj, naučíte se nastavovat placená zobrazení jak na Facebooku, tak na Instagramu.

Mimo to projdeme specifika facebookových formátů a ukážeme si, jaké možnosti dnes nabízejí.

Kurz navazuje na předchozí Obsah pro sociální sítěJak být vidět na Instagramu. Pro pokročilé zadavatele nabízejí Piaristi navazující kurz.

Pokud jste si nevybrali žádný termín, přihlaste si e-mailové novinky o školeních.